Wij vinden het belangrijk dat jij tevreden bent over de dienstverlening van het Centrum voor Jeugd en Gezin Westelijke Mijnstreek, Opgroeienin046.nl en de werkwijze van onze professionals. Toch kan er soms iets mis gaan. Ben je niet tevreden? Dan horen we dat graag. Ook wanneer je een idee hebt over ‘hoe’ we ons kunnen verbeteren, vinden we dat fijn om te horen.
Als je ontevreden bent, hoef je daar niet mee rond te blijven lopen. Deel jouw gevoelens! Een goed gesprek met de betreffende medewerker of de leidinggevende werkt vaak verhelderend en zorgt dit meestal voor een snelle oplossing waarmee iedereen tevreden is. Dien je toch liever een klacht in? Vul dan het digitale klachtenformulier in. (door op deze link te klikken ga je door naar het klachtenformulier op www.partnersinwelzijn.nl)
We doen er alles aan om jouw privégegevens ook echt privé te houden. Wanneer je onze hulp inschakelt bij bijvoorbeeld een opvoedvraag, wil je natuurlijk geen pottenkijkers die er met jouw persoonsgegevens vandoor kunnen gaan. Terecht ook.
We vragen wel gegevens van jou, zodat we je zo goed mogelijk kunnen helpen. Welke gegevens we vragen en waarvoor we ze gebruiken lees je hieronder. Ook zie je wat je rechten zijn, wie toegang heeft tot je data en hoe lang we je gegevens bewaren.
Lees hier ons AVG- en privacyreglement, die is opgesteld voor alle stichtingen behorend tot de MIK & PIW Groep. Deze verklaring is ook van kracht voor het Centrum voor Jeugd en Gezin Westelijke Mijnstreek (CJG).
Opvoeden en opgroeien doe je samen! Wij werken daarom actief samen met gemeenten en partners uit de regio.